آخرین مطالب

خوزستان| قهرمانی بانوان رزم‌آور امیدیه در مسابقات استانی + تصاویر

خوزستان| قهرمانی بانوان رزم‌آور امیدیه در مسابقات استانی + تصاویر

در مسابقات چهارجانبه رزم‌آوران استانی که به میزبانی امیدیه برگزار شد شرکت‌کنندگان میانکوهی امیدیه در جایگاه اول ایستادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از امیدیه, تیم رزم‌آوران امیدیه (میانکوه) که به مربی‌گری مرضیه‌جعفری در مسابقات چهارجانبه استانی شرکت کرده بود در جایگاه اول قرار گرفت.

در این مسابقات که با حضور شرکت‌کنندگانی از چهارشهر استان در پارک بانوان امیدیه برگزار شده بود شاگردان جعفری با کسب 20 طلا, 16 نقره و 11 برنز موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

مرضیه جعفری که چند سالی است مشغول آموزش ورزش‌های رزمی به بانوان امیدیه‌ای است و موفقیت‌های بسیاری با تیم‌های مختلف شهرستان کسب کرده در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درمورد کیفیت مسابقات بیان کرد: در این مسابقات که به میزبانی امیدیه برگزار شده بود  شرکت‌کنندگان از سطح فوق‌العاده‌ای برخوردار بودند که باعث تهییج مسوولین و بسیاری از تماشاگران شد.

لیست اسامی طلایی بگیران امیدیه در این مسابقه به شرح زیر است:

کوثرشریفی, فاطمه جودان‌پور, سوزان طالبی‌فرد, فروغ حاتمی, محبوبه شریفی, الهه درخشان, رقیه جوام, هستی اسلامی, حدیث بهمنی, فاطمه سرلک, فاطمه درخشان, عسل مرادی‌لرکی, نرگس برون, حدیث اشتری, پردیس حقیقی, فاطمه خازنی, آناهیتا رام‌پور, نگار محمدرضایی, فاطمه آقاجری, سارا ترک.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش